Scp 914 рецепты scp secret laboratory

SCP-914

Cooбщecтвa

Инструменты

Параметры Место появления Лёгкая Зона Содержания Особая способность Улучшение или ухудшение любого предмета Статья Страница

Содержание

В игре [ править ]

SCP-914 — это неиграбельный SCP. Однако, он используется людьми для улучшения или ухудшения предметов по их желанию.

SCP-914 можно легко обнаружить в Камере Содержания в ЛЗС; На стене над дверью к Камере Содержания будет текст «#914». Для использования SCP-914 необходимо положить предмет(-ы) в отсек “Сырьё” (слева от панели управления), а затем выбрать на панели управления необходимый режим и запустить SCP-914 нажатием кнопки под рычагом выбора режима. По завершении процесса изменённые предметы появятся в отсеке “Продукт”.
Попасть в Комнату Содержания SCP-914 можно только с Картой Доступа, чтобы открыть и закрыть укреплённые двери перед ним. Камеру Содержания SCP-914 можно считать “Безопасной комнатой”, так как SCP не могут открыть дверь, за исключением SCP-079, SCP-096, когда он в ярости, и SCP-106, так как он может проходить сквозь любые двери.

Довольно часто SCP-914 используется как комната для защиты от SCP, и, в зависимости от появившихся SCP, это может привести к патовой ситуации, вплоть до смерти от Процесса Обеззараживания.

SCP-914 обладает множеством настроек сервера, которые влияют на то, какие предметы будут улучшены. Изначально, предметы должны быть выброшены на пол для улучшения, однако можно добавить настройки сервера, позволяющие улучшать предметы в руках у игроков или каждый предмет в их инвентаре.

Использование 914 [ править ]

Для Улучшения: [ править ]

Нажмите E на рычаге и установите режим «1:1», «Тонко», и «Очень Тонко»

Положите предмет(-ы) в отсек «Сырьё»

Нажмите E на кнопке.

Подождите до звукового сигнала

Заберите улучшенные предметы из отсека «Продукт»

Для Ухудшения: [ править ]

Нажмите E на рычаге и установите режим «1:1», «Грубо», и «Очень Грубо»

Положите предмет(-ы) в отсек «Сырьё»

Нажмите E на кнопке.

Подождите до звукового сигнала

Заберите ухудшенные предметы из отсека «Продукт». В зависимости от качества предмета, они могут полностью уничтожиться после процесса ухудшения.

Связанные достижения [ править ]

Будучи Научным Сотрудником, улучшение Карты Доступа, когда рядом находится Сотрудник Класса Д, открывает достижение Дружба — это магия!.

Источник

Scp 914 рецепты scp secret laboratory

После тестов и некоторых проверок, мы записали все рецепты SCP-914.

Внимание, 914 проверялся на ванильном сервере. Помните, на серверах с помощью плагинов и т.п. рецепты могут быть изменены.

Так же мы не добавили рецепты Ключ-Карт, но если вы хотите, напишите в комментариях +Карты и мы обязательно сделаем следующие руководство с рецептами Ключ-Карт!

2,229 уникальных посетителей
98 добавили в избранное

Болеутоляющие — rough — Пропало
Болеутоляющие — coarse — Осталось
Болеутоляющие — 1:1 — Адреналин
Болеутоляющие — Fine — Аптечка
Болеутоляющие — Very Fine — Аптечка/Пропало

Аптечка — rough — Пропало
Аптечка — coarse — Болеутоляющие
Аптечка — 1:1 — Аптечка
Аптечка — Fine — Адреналин
Аптечка — Very Fine — SCP-500/Пропало

SCP-500 — rough — Аптечка
SCP-500 — coarse — Болеутоляющие
SCP-500 — 1:1 — SСP-500
SCP-500 — Fine — SCP-500/Пропало
SCP-500 — Very Fine — Пропало

Читайте также:  Безглютеновая мука рецепт лепешки

Адреналин — rough — Болеутоляющие/Пропало
Адреналин — coarse — Аптечка/Болеутоляющие
Адреналин — 1:1 — Аптечка/Болеутоляющие
Адреналин — Fine — SCP-500
Адреналин — Very Fine — SCP-207/Пропало

SCP-207 — rough — (Танцующие. ) Болеутоляющие
https://www.youtube.com/watch?v=9Azg3xvPB5s&feature=youtu.be
SCP-207 — coarse — Адреналин
SCP-207 — 1:1 — SCP-207
SCP-207 — Fine — SCP-207
SCP-207 — Very Fine — SCP-207

SCP-018 — rough — Светошумовая Граната
SCP-018 — coarse — Светошумовая Граната
SCP-018 — 1:1 — SCP-018
SCP-018 — Fine — SCP-018
SCP-018 — Very Fine — Осколочная Граната

SCP-268 — rough — Пропало
SCP-268 — coarse — SCP-207/SCP-268
SCP-268 — 1:1 — SCP-268
SCP-268 — Fine — SCP-268
SCP-268 — Very Fine — Пропадает (Не 100%)

Рация — rough — Пропало
Рация — coarse — Пропало
Рация — 1:1 — Рация
Рация — Fine — Рация
Рация — Very Fine — Планшет

Планшет — rough — Рация/Пропало
Планшет — coarse — Рация
Планшет — 1:1 — Планшет
Планшет — Fine — Разоружатель
Планшет — Very Fine — USP/Разоружатель/Пропадает

Разоружатель — rough — (Танцующие. ) Рации
https://www.youtube.com/watch?v=MThceV51n-c&feature=youtu.be
Разоружатель — coarse — Планшет
Разоружатель — 1:1 — Разоружатель
Разоружатель — Fine — Пропадет/Остается
Разоружатель — Very Fine — Пропадает

Монетка — rough — Монетка
Монетка — coarse — Монетка
Монетка — 1:1 — Монетка
Монетка — Fine — Монетка
Монетка — Very Fine — Монетка

Com-15 — rough — Пропало
Com-15 — coarse — Пропало
Com-15 — 1:1 — Com-15
Com-15 — Fine — P90
Com-15 — Very Fine — USP

USP — rough — Пропало
USP — coarse — Com-15
USP — 1:1 — USP
USP — Fine — P90
USP — Very Fine — MTF-E11-SR/P90/USP

MP7 — rough — Пропало
MP7 — coarse — Com-15
MP7 — 1:1 — MP7
MP7 — Fine — P90
MP7 — Very Fine — LOGICER

Фонарик — rough — Пропало
Фонарик — coarse — Пропало
Фонарик — 1:1 — Фонарик
Фонарик — Fine — Светошумовая Граната/Фонарик
Фонарик — Very Fine — Пропадает/Световая Граната

Световая Граната — rough — Пропало
Световая Граната — coarse — Пропало
Световая Граната — 1:1 — Осколочная Граната
Световая Граната — Fine — Осколочная Граната
Световая Граната — Very Fine — SCP-207

Осколочная Граната — rough — Пропало
Осколочная Граната — coarse — Светошумовая Граната
Осколочная Граната — 1:1 — Светошумовая Граната
Осколочная Граната — Fine — Осколочная Граната
Осколочная Граната — Very Fine — Осколочная Граната/SCP-018

Micro HID — rough — Пропало
Micro HID — coarse — MTF-E11-SR
Micro HID — 1:1 — Micro HID (Не заряжается)
Micro HID — Fine — Micro HID (Заряжается)
Micro HID — Very Fine — Micro HID (Заряжаются)

P90 — rough — Пропало
P90 — coarse — C|u|m-15
P90 — 1:1 — P90
P90 — Fine — MTF-E11-SR
P90 — Very Fine — MTF-E11-SR

MTF-E11-SR — rough — Пропало/Com-15
MTF-E11-SR — coarse — MP7/P90
MTF-E11-SR — 1:1 — LOGICER
MTF-E11-SR — Fine — LOGICER
MTF-E11-SR — Very Fine — Пропало

Читайте также:  Рецепт гутабов с зеленью

LOGICER — rough — Com-15 (Они двигаются!!)
https://www.youtube.com/watch?v=eY1vMDbMKsI&feature=youtu.be
LOGICER — coarse — USP
LOGICER — 1:1 — MTF-E11-SR
LOGICER — Fine — MTF-E11-SR/Пропало
LOGICER — Very Fine — Пропало

Ну вот и конец, опять же не забывайте про «+Карты». Удачи!

Источник

Scp 914 рецепты scp secret laboratory

SCP: Secret Laboratory

254 уникальных посетителей
2 добавили в избранное

Its not helpful to get lost now, is it?

SCP-914 is found in light containment among the many corridors, hallways and airlocks. It is easy to get lost, so if you don’t have a keycard, you should find one and then re-find SCP-914. When you make your way into SCP-914, unlock the room and make your way in. LOCK THE DOOR BEHIND YOU! It is very easy to forget because you don’t close doors behind you normally. This isn’t someone normally forgets, but when exiting or entering 914, close the door. It is a blast door, so only 106 (Larry) can get in without it being open. Even 096 (The shy guy) can’t destroy the doors. This can be used to your advantage, and you can lock in SCPs that wander in. If SCP-079 (The PC) doesn’t exist in the game, they have no way of getting out, and will be sitting there for the rest of the game, or commit SCP-914 suicide.
Speaking of which.

EDIT: Because of the new Scopophobia update, if SCP-096 (Shy Guy) is enraged, it can open doors.

And now, the main event.

SCP-914 is one of the most powerful mechanics in the game for one purpose: it upgrades items.
SCP-914 has 3 features:
The intake

This is where you place your cards/weapons at the beginning of the process.

The panel
The panel has 5 options on a dial:

  • Rough — This will delete items. Immediately. On some servers, this option will also kill the player.
  • Course — This will downgrade items. On some servers, this will downgrade a scientist to a D-class
  • 1:1 — This will change a card from scientist to security, more on this later.
  • Fine — This will upgrade your item, and is what you want the majority of the time.
  • Very fine — This will randomise your item. This is a gamble, as it can save a lot of time but may also destroy the item as well. On some servers, this will upgrade D-class to a scientist.

To change the dial clockwise, click E. When at very fine, it will change back to rough.

Then you can click the dial with E to upgrade your items. The doors will close and the effects on items will take place after a few seconds.

PRO TIP: If you practice, you can click the dial and run into 914 before it closes!

Cards are key in this game (pun intended). They can access SCP items, armouries, checkpoints and exits. Every card is different, but here is a picture.

Читайте также:  Рецепт куриных крылышек по восточному

Let me explain the diagram: there are 2 card ‘paths’, military and scientist. Scientist cards can get you access to SCP items and the warhead, whilst military items can get you access to armouries and the intercom. If you will notice, the military cards are more useful for later games, whereas the scientist cards are more useful for earlier games.

Definitions of some words I use in the lists:
Card tiers — the level of each card. Putting 914 on 1:1 will trade the card for one of equal value.
«Safe» SCP rooms — SCPs that the foundation have decided can be contained. This includes SCP-914.
«Euclid» SCP rooms — SCPs that the foundation have decided that are harder to be contained. These include SCP-096 and SCP-012.
«Keter» SCP rooms — SCPs that the foundation have decided that these are very hard to contain. These include SCP-106 and SCP-079 (although in the SCP lore, it is Euclid but whatever :\)
Low level armouries — These open the armoury in light containment, and the ammunition T-junction room in heavy containment.
Medium level armouries — These open the armouries in SCP-049’s floor, the alpha warhead armoury and SCP-079’s generators.
High level armouries — These open the Micro-HID armouries.
Checkpoints — the gates between each zone.
Exits — Gate A and Gate B in the entrance zone,

«Science» Cards

  • Scientist Card (bright yellow) — This card is fairly useless, but it can get you access to Safe and Euclid class rooms. Tier 1.
  • Major scientist card (orange) — Same as a Scientist Card, but will also allow you access to checkpoints. Tier 2.
  • Containment Engineer Card (pink) — Allows access to all SCP rooms and checkpoints. Now we’re getting somewhere. Tier 2.
  • Facility Manager Card (red) — Allows access to all rooms, except for armouries. You can escape with this card. Tier 3.

«Military» cards

  • Zone manager (turquoise) — Allows access to «safe» SCP rooms and checkpoints. Tier 1.
  • Senior Guard/Guard cards (baby blue) — Allows access to «safe» SCP rooms, checkpoints and low-level armouries. Tier 2.
  • NTF Lieutenant cards (medium blue) — Allows access to «safe» and «euclid» SCP rooms, medium-level armouries, checkpoints and exits. You can escape with this card. Tier 3.
  • NTF Commander/Chaos hacker cards (dark blue/a weird motherboard thing)- Same as Lieutenant cards, but also allows access to the intercom room. You can escape with this card. Tier 3.

«Other» cards

  • Janitor card (purple) — this can only gain access to «safe» SCP rooms. Tier 1.
  • O5 card (black)- This will open any and every room in the game. This is the ultimate card, and is the one you should upgrade to. This card has no equivalent.

I have written most of the guide from memory, so I could get stuff wrong. If you find anything wrong, please comment below.

I will update the guide based on new updates and information. Thank you for reading 🙂

Источник

Оцените статью
Adblock
detector